Biwak Zimowy 23-24 lutego 2019 na Pilsku  organizowany przez
Oddział PTTK-KTW Bielsko Biała "Podbeskidzie" i Oddział PTT Bielsko Biała

Biwak Zimowy 2019 był bardzo udany. Przede wszystkim uczestnicy: 2 koleżanki i 5 kolegów, którzy byli dobrze wyposażeni i wiele razy biwakowali zimą w górach. Pogoda również dopisała, szczególnie słoneczna sobota.
Zaczęliśmy od parkingu w Korbielowie Kamiennej. Potem wyjechaliśmy kolejką na Polanę Szczawiny i wyszliśmy do Schroniska PTTK na Markowych Szczawinach. Po krótkim odpoczynku w schronisku, postawiliśmy namioty na Hali Miziowej. Około godz. 16.00 w siedmioosobowym składzie, przy pięknej pogodzie wyruszyliśmy na szczyt Pilska. Troje na nartach i czwórka w rakach. Widoki przy dobrej widoczności o zachodzie słońca ze szczytu Pilska to czysta poezja. Pomimo promieni słonecznych, było przenikliwie zimno i jak zwykle na szczycie wiał wiatr. Po sesji zdjęciowej ruszyliśmy w dół, do namiotów. Wieczór spędziliśmy w schronisku w atmosferze koleżeńskich rozmów, korzystając ze schroniskowego bufetu. Noc była spokojna bez wiatru z temperaturą -16 stopni. Rano po odśpiewaniu pieśni "Kiedy ranne wstają zorze" poszliśmy na śniadanie do schroniska. Tam dołączył do nas kolega z KTW Krzysiu, który przyjechał pojeździć na nartach. Zrobiliśmy wspólne zdjęcie z banerami PTTK-KTW i PTT, zwinęliśmy namioty i tak zakończył się nasz biwak.
A więc do zobaczenia na przyszłorocznym Biwaku Zimowym, organizowanym tradycyjnie w ostatni weekend lutego, z namiotami na Hali Miziowej i wyjściem na Pilsko.